hair inspiration // hair talk





måste beställa nytt löshår, eftersom att jag har sabbat det jag har med hårfärg & sax. helt jävla sabbat. så nu ska det göras om, göras rätt!
tror dock jag ska köra på lite kortare (45 cm istället för 55 cm, fast sedan så klipper man ju bort kanske 5 cm också, så ah) den här gången. kommer sy in ungefär två paket (alltså 200 gram), så det blir tjockt & asfint. orkar inte ha fult hår längre. håret är viktigast.

min lugg är dock lite av ett problem; vet inte om jag ska fortsätta med raklugg, om jag ska fixa snedlugg eller om jag ska låta den växa ut helt.
uj uj uj, alla dessa problem man har. hatar egentligen att jag är så "besatt" av hår osv. men det är viktiga grejer, don't you think?

ps. jag är helt såld på vågigt hår. det ska bli min nya grej.
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

veckan är nu igång kickad, i helgen väntar festligheter, hur planerar du det ? :D

2011-06-21 @ 00:22:34
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Lisette

jag tycker ditt hår är galet fint som det är!

2011-06-21 @ 01:30:01
URL: http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: lätt att vi ska ta en fika!!



haha jag orkar inte bry mig om mitt hår längre. orkar inte bry mig om någon :( man måste hinna vänja av sig innan amn åker på festivaler ahha annars är det kört!

2011-06-21 @ 20:33:17
Postat av: Danni.

saknar mitt långa :(

2011-07-06 @ 05:47:35
URL: http://ohnightdreamer.blogg.se/
Postat av: nellie

håret är viktigast. - so fucking true

2011-08-20 @ 15:47:41
URL: http://www.nellie.forme.se



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback