Transformers: Dark of the Moon



drog till Kista med mamma & lillebror idag för att se senaste Transformers-filmen på bio. & i fucking loved it!
visserligen kändes den lite lätt rörig ibland, men det kan också ha berott på att jag hade svårt att koncentrera mig då en unge bakom mig skulle prata i tid & otid. hatar verkligen folk som pratar under filmer på bio, vare sig det är barn eller vuxna. ugh.

hur som, det var en särskild scen i filmen som fick mig att applådera lite helt spontant; Sentinel Prime (vars röst görs av Leonard Nimoy) citerade/sa en grej som Spock säger i Star Trek! det är alltså Leonard Nimoy som spelar Spock, in case you didn't know.
men ja, helt klart sevärd! specialeffekterna var brutala! & självklart så ska man se den i 3D, kom ihåg det.



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback