of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real? // HP7 Part 2


photo: me


idag har jag flängt runt som en jag vet inte vad; först Enköping för ett besök hos Arbetsförmedlingen, sedan Kista i jakt på lite grejer & efter det centrala Stockholm för middag + bio med mamma & lillebror. Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2 var det äntligen dags för, mhm!
tänker inte säga annat än att den var helt fantastisk. jag smågrinade lite här & var, men i slutet så bröt jag ihop. fasiken, det får inte vara slut.

annars då?
har varit glad helt utan vidare anledning idag. sådant gillas!
Postat av: Lisette

jag grät också i slutet :( couldn't help it!

2011-07-20 @ 15:42:50
URL: http://lissielimelight.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback