i decided to stay

runt klockan halv fem imorse bestämde jag mig för att strunta i Hultsfredsfestivalen. jag orkar helt enkelt inte, av olika anledningar.
har fått biljetten såld för 600 kr (340 kr mindre än vad jag betalade, så inte helt fel) & förhoppningsvis kan jag få tillbaka pengar för en av resebiljetterna iallafall. fast det var mamma som betalade dem, så ah, hennes pengar då. lite ovärt kanske, men så är det ibland.
Postat av: Sofia

Gjort precis samma sak fast arvikafestivalen för några år sen. Känner man inte för det gör man inte, då kommer man ändå bara sitta i gytjan och vara misserabel och DÅ är det verkligen inte värt det. sumpade 2000:- åt skogen, men ångrar det inte alls. Känns snarare skönt att man har såpass mycket kontroll över sitt liv att man kan säga nej, det är så mycket svårare än att säga ja.

2011-07-13 @ 14:13:46



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback