friday friday friday

idag har jag hängt med Angelica & Simon i ett par timmar! vi pratade, åt lunch, såg på film & fixade med dreads/hår (eller ah, de gjorde det).
sedan gick jag en snabbis på stan för att lämna jobbansökan till en butik som söker butikssäljare, så nu får vi hålla tummarna alltså!

i övrigt så har jag inte gjort så mycket; tagit en powerwalk & gjort lite sit-ups osv, ätit middag & kollat på How I Met Your Mother.
funderar på att krypa ner i sängen med Ajvide Lindqvists senaste novellsamling, mhm. vad har ni för er?
Postat av: Aleksandra

Sounds like you've had a great day!



I'm no doing much. Reading Harry Potter in bed at the moment, listening to The Beatles :)



Have a nice weekend!

2011-07-08 @ 23:11:05
URL: http://www.alexhill.blogg.no
Postat av: NJ

allt av ajvide-lindqvist är läsvärt men hans första novellsamling är bäst

2011-07-09 @ 12:39:47
Postat av: mia

NJ: själv kommer jag alltid tycka att Låt Den Rätte Komma In är det bästa han har skrivit. just nu är Lilla Stjärna stark tvåa, men det kan ändras med tiden när han släpper nya romaner. Pappersväggar var sådär, då tror jag nästan att hans nyaste novellsamling är snäppet bättre .. får se vad jag tycker när jag har läst klart den :>

2011-07-09 @ 12:55:56
URL: http://keeponrunning.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback