weekend

spenderade fredagen tillsammans med min gulliga kompis Linn i Stockholm. vi gick runt lite överallt, fikade två gånger & pratade om allting.
sedan på kvällen hamnade jag på förfest i Skanstull med trevligt sällskap, efter det vidare till en slags synthklubb där vi nästan dansade sönder fötterna & drack drinkar för 84 kr, & efter det drog några av oss vidare på en liten efterfest i Kärrtorp. vi var vakna till ungefär klockan tio på morgonen, vilket betyder att jag var vaken i över tjugosex timmar .. men ah, vid tio var jag tvungen att röra mig hemåt för jag skulle åka till mormor med mamma & lillebror. & det är alltså där jag har varit igår & idag, i tråkigaste Fagersta. har mest sovit faktiskt.

för övrigt så fyller min bror 15 år idag, så grattis lillplutten!
Postat av: Ida

Nämen!

Säg till när du besämt dig om du ska sälja den.

Och vilken storlek den är i!:)

Xox

2011-01-30 @ 19:38:42
URL: http://funeralbitch.blogg.se/
Postat av: Linn

Puss på dig då! En dag ska vi gå fulla som kastruller i Stockholm och shoppa. Några groggar till frukost sen kör vi ba!

2011-02-01 @ 17:20:53



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback