tomorrow: swahili bob's

imorgon gäller det. imorgon ska jag göra mina allra första tatueringar!
text på baksidan av låren alltså, dock tänker jag inte berätta vad för text, men jag lovar att ladda upp bilder imorgon!

men uuh, jag är helt sjukt nervös just nu. visst, jag är rädd att det ska göra ont & vara allmänt pinigt i två timmar, men jag är nog mest rädd för att jag ska ångra mig när det väl är gjort. chansen att jag verkligen ångrar mig känns dock väldigt liten, men liksom .. tatueringarna kommer sitta där livet ut. det är en ganska stor grej, när man tänker efter. det är ju inte som en piercing som man kan plocka bort hur lätt som helst.
men som sagt, egentligen tror jag inte att jag kommer ångra mig. jag tror att jag kommer älskar dem. jag hoppas att jag kommer älska dem.
Postat av: paij

men.. om du är har tankarna på att du kanske kommer ångra dig så kanske du borde tänka igenom den mer?

2011-01-17 @ 21:39:06
URL: http://rubyredlips.blogg.se/
Postat av: Suzanna

åh lycka till! tycker text på baksidan av låren är skitsnyggt. längtar efter att få se resultatet sen!!

2011-01-17 @ 22:17:37
URL: http://suzannakarlsson.blogg.se/
Postat av: unni

alltså, baksidan av låren känner jag inte är någon big deal. det går ju alltid att täcka över med byxor eller liknande + att hur ofta ser man baksidan av sina egna lår?

och är du så orolig om du kommer ångra dig eller inte så kanske det är bättre att vänta ett tag.

2011-01-18 @ 00:20:26
URL: http://luftfarden.blogspot.com



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback