spenderade gårkvällen med Angelica, en flaska explorer jordgubb/lime & nostalgimusik!
dock blev det inget tv-spelande & inget riktigt shoppande (förutom strumpor), men det var en bra dag & vi somnade inte förrän 5.30 imorse.
men nu är jag hemma igen, lite småseg & uttråkad. funderar på att kolla på någon film eller tv-serie, men vet inte vad ..

jag har iallafall en ganska upptagen veckan framför mig;
måndag - vårdcentralen & eventuellt åka rullskridskor.
tisdag - tatuera mig!
onsdag - hänga med Angelica.
torsdag - vara hemma & bara ta det lugnt.
fredag - don't know.
lördag - teaterföreställning i stockholm på kvällen, sedan fest?
söndag- chill, I guess.

Postat av: Dzana

Läste hångla med Angelica... Mh lesbian inside me wishes...

2011-01-16 @ 22:04:18



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback