new in:



photos: me


svart ribbad farfarströja (lindex barnavdelning), vitt magkort linne (h&m divided), trosor (gina tricot), dubbelring (gina tricot) & lösögonfransar.
ringen köpte jag förvisso förra veckan, men kom på att jag inte visat den än .. såatteh. i love it.

åkte till Uppsala med mamma idag & spenderade lite pengar. alldeles för länge sedan vi gjorde något bara jag & hon, but we've got some upcoming plans. some really big plans, oh wow.

Postat av: evelina

re: ja men precis! så himla störande, blir galen haha :(

2011-02-20 @ 19:25:12
URL: http://hhivefive.blogg.see
Postat av: Suzanna

Men åh där är ju ringen jag har letat efter, såklart fanns den ju i min storlek en gång men passade inte på, så dum man är!! :( & nu är den slut. Suck

2011-02-27 @ 21:15:30
URL: http://suzannakarlsson.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback