wednesday night

gårkvällen bjöd på middag & utgång i Uppsala - ett litet avsked till gulliga Stephanie som flyttar till Göteborg. spenderade någon hundring för mycket, men herre vilken härlig kväll/natt det var! gick till sängs någon gång runt fem imorse & däckade direkt. blir en lugn kväll ensam hemma idag.

on a totally unrelated note; London om nio dagar, kids. kan fortfarande inte förstå det. jag vet att jag borde vara hur glad & pepp som helst (vilket jag ju såklart ändå är), men nu råkar det vara så att jag har hittat något att stanna kvar här för. jag står mellan lycka & lycka, helt vilsen.
Postat av: Anonym

den där som håller dig kvar får pendla fram och tillbaka! tack för igår :*

2011-12-01 @ 19:20:15
URL: http://pulsera.blogg.se/
Postat av: felicia

åhh, varför känner jag LITE likadant!!

Vi kan trösta varandra, HAHA. Kram <3 allting kommer bli bra.

2011-12-02 @ 12:31:54
URL: http://katkarapus.blogspot.com



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback