camden town



photos: me & Felicia

igår: Camden Town, snabb runda vid Oxford Street, sedan ett besök på Westfield's köpcenter.
idag: hängt i lägenheten, promenerat runt Kensington Park & Hyde Park, besökt ett slags Winter Wonderland (där vi drack "mulled wine", som verkade vara precis som glögg), & så åkte vi lite spontant till något annat köpcenter som hade en roof terrance med sjyst utsikt!

imorgon ska vi börja söka lite jobb, så wish us luck!
Postat av: Malin

Verkar så härligt!

LYCKA TILL!

2011-12-14 @ 02:05:56
URL: http://firewolf.blogg.se/
Postat av: pia

sv: taack! är dock bara ps, men blev sjukt sugen nu när jag såg hur fräsigt det skulle se ut. hehe.



hur är det i london då? lika fancy som jag anar? har aldrig varit i camden när jag varit i london, skäms på mig alltså!

2011-12-14 @ 20:45:55
URL: http://worrriedground.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback