just another text post

makeuprådgivning hos The Body Shop igår, vilket var väldigt roligt! helt gratis var det också, då jag fick en check för en sådan rådgivning när jag blev medlem i deras klubb (tror att det kostar 150 kr annars). asvärt! rekommenderar er alla att bli medlemmar hos dem, för man får en hel del sjysta erbjudanden. visserligen kostar det 100 kr, men man får tillbaka de pengarna som en värdecheck när man fyller år, så ah.

på kvällen gick jag även hem till pappa en sväng, mest för att lämna hans busskort, men blev kvar där i någon timme eftersom vi började diskutera bl.a delfinslakten i Japan, diverse dokumentärer om vårat samhälle & konspirationsteorier, samt lite tv-serier. åh, vad jag älskar att prata om sådant. ska dit igen i veckan & diskutera 9/11 + annat intressant. lite trist bara att jag inte verkar känna några som gillar sådant.

annars då? jag fryser ihjäl & längtar efter ett varmare land.
Postat av: Frida

Frågar dig samma sak som jag frågade Suzanna:

Har du sett några mer bra dokumentärer i stil med the cove?

Jag har sett Earthlings och Food Inc men jag är sugen på mer!

Om du vet någon/några andra får du gärna säga till :)

2011-08-30 @ 16:29:42
URL: http://indignation.blogg.se/
Postat av: ANGELICA

funderar på hur du ser mig när jag läste det här :O

2011-08-30 @ 22:41:13
URL: http://www.murderotic.com/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback