Prometheus; forethought

har gjort om bloggdesignen lite. mest bara utbyte av header osv, men ah.
har även flyttat allt från 2008 & 2009 till en egen blogg, mest för att jag vill lämna det lite bakom mig, men samtidigt behålla allting någonstans.

var i princip bara det jag hade att säga nu. dagarna spenderas med Pokémon Diamond till mitt DS & soligt väder.
i & för sig så var jag hos mormor i helgen. & imorgon ska jag nog till Stockholm (& kanske Jakobsberg).
Postat av: danni

jag tror att det enbart var din förra header som fick mig att tro att du var rockig.

2011-04-26 @ 15:17:19
URL: http://expectopatronum.blogg.se/
Postat av: NELLIE

Hej.



Har precis som du funderat på att flytta det mesta från mitt arkiv till en annan blogg. Tänkte fråga om du har tips på någon sida som förklarar hur man gör, eller hur gick du tillväga haha? :)

2011-05-02 @ 10:33:20
URL: http://nellz0r.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback