random facts #1

namn: mia kristina cecilia.
ålder: 20 år.
födelsedatum: 05/08/1990.
födelseort: falun, dalarna.
bostadsort: skokloster, håbo.
längd: ca 163 cm.
vikt: runt 50 kg.
ögonfärg: blå-grå, skiftar ibland i grönt beroende på ljus.
hårfärg: naturligt mörkblond, men numera rosa.
civilstatus: singel, men har börjat om med ex-pojkvännen typ.

favoritfilm:
det mesta av tim burton är guld värt. annars älskar jag alien-filmerna, the matrix, watchmen, garden state, lost in translation, eternal sunshine of the spotless mind, napoleon dynamite, the hitchhikers guide to the galaxy, cloverfield, batman begins, osv.
favoritserie: fringe, lost, how i met your mother, scrubs & pokémon.
favoritlåt: det står mellan depeche modes "shake the disease" & bright eyes "first day of my life".
favoritband: depeche mode & detektivbyrån.
favoritartist: lady gaga.

var det här en bra eller dålig idé, mina kära läsare?
Postat av: isabel

Jag tycker du ska dra till med lite festligare frågor, ungefär den här listan som jag skapade för någon vecka sedan. GO GO GO, du är utmanad: http://isabelboltenstern.com/2010/08/17/min-egna-lista/

2010-09-08 @ 23:50:49
URL: http://isabelboltenstern.com
Postat av: Hugo S.

SV; Tack! Bild uppe nu, berätta vad du tycker!! :D

2010-09-08 @ 23:51:24
URL: http://wolfhound.blogg.se/
Postat av: Hanna

Bra idé!



Måste bara fråga om vad du tycker om Lady Gagas bild i Vogue senast, där hon har massor kött som kläder? Jag älskar Lady Gaga normalt sett men uhh, det där tycker jag var vidrigt!

2010-09-09 @ 08:46:40



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback