Q & A

Anonym om summer days, drifting away:
du har ju hårförlängning.. och ja, jag tänkte skaffa det. men jag är ganska orolig för att det inte ska se verkligt ut. det lär inte finnas min hårfärg så asså kan jag köpa löshår och sen färga det utan att det ska bli så slitet och ändå se fint ut eller? har du något tips?

- så länge du köper äkta löshår så ska det gå att färga/tona utan större problem, dock beror det väl lite på hårets kvalité osv. men äkta hår, särskilt remy, brukar klara av det. en del av det löshår jag har nu har jag t.ex blekt två gånger & färgat två gånger, visst är det lite slitet, men det funkar!
för att det ska se verkligt & naturligt ut så rekommenderar jag att du "klipper in det i håret", alltså så att det matchar din egna frisyr.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lisette om Q & A:
då kan jag passa på att fråga, hur klipper man in löshåret?

- tyvärr är jag inte rätt person att svara på det, då jag själv inte är någon hejare på att klippa hår, haha. jag har mest bara klippt mitt löshår i lite olika längder, så att det inte ser helt fejk ut. dock skulle jag behöva klippa upp mitt lite mer, ehe.
men ja, enklast är nog att gå till en frisör & fixa det, eller om man har någon kompis som är duktig på det där. det handlar ju mest om att få löshåret att smälta in med ens egna hår & frisyr, så att säga.
Postat av: Lisette

då kan jag passa på att fråga, hur klipper man in löshåret?

2010-09-23 @ 16:49:37
URL: http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: Dzana

JAG SAKNAR LÖSHÅR OCH VILL HA LÅNGT SOM DITT. Mina är bara till brösten, men vill ha typ till midjan. Var beställde du? :(

2010-09-23 @ 20:04:45
Postat av: mia

Dzana: mitt är typ till midjan, hoho! mina längsta tränsar är från www.beautynet.se, men jag rekommenderar inte att köpa därifrån .. man får jättelite hår i ett paket :( det övriga jag har i har jag beställt från en tjej på Helgon som typ beställer från england osv. det håret är däremot bra!

2010-09-23 @ 20:14:13
URL: http://keeponrunning.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback