/whine

idag hatar jag mitt hår, både färgen & frisyren. jag hatar nästan alltid mitt hår i och för sig, men idag är det värre. jag vet inte vad jag vill göra med det & jag är aldrig nöjd med det. kanske skulle raka av allt & köpa peruker istället? hm, jag har nog en superdålig dag i allmänhet, då jag även hatar i princip allt i min garderob & min kroppsform. jag ser inte bra ut i någonting. jag vet i princip vad jag vill ha för kläder & stil osv, men det funkar inte. det ser inte bra ut på mig. aldrig. hälften av min garderob vill jag helst av allt bara slänga. bränna. whatever.
i fucking hate everything.


sorry för whine:andet. behövde det.
& jag slipper helst kommentarer om att jag visst ser bra ut, för de flesta av er har ändå inte sett mig irl.
Postat av: Lisette

Jag känner precis likadant :/ jobbigt <3

2010-10-09 @ 18:44:47
URL: http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: Wolfhound

I feel ya sister, så känner jag sjukt ofta. Det man får komma ihåg är ju att ens egen kroppsuppfattning oftast är lite felaktig, och bara köra på stilen man vill ha ändå :) jag är askort och typ päronformad, but i make it work. Försöker iaf. Messa mig när du ska till Stockholm igen, vore gött o ses :)

2010-10-09 @ 19:03:38
URL: http://wolfhound.blogg.se/
Postat av: Stina

känner exakt samma sak..

2010-10-09 @ 20:09:26
URL: http://easytiger.blogg.se/
Postat av: Dzana

Jag har sett dig irl med flera olika frisyrer och alla har sett bra ut. Till och med med uppsatt hår liksom. Så jag tvivlar så starkt starkt starkt på att det är mindre fint nu. Du är asvacker!

2010-10-09 @ 22:39:12
Postat av: jennifer,

söt, man får vara bitter på världen ibland.

jag tycker du ska göra något drastiskt med håret, det piggar alltid upp mig. rota runt bland alla inspirationsbilder du har sparade, hitta din favorit & kör hårt på det.

2010-10-09 @ 23:00:35
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback