positive thinking

Suzanna har gjort en lista på sin blogg med saker som är positivt för henne just nu, istället för att bara tänka på negativa saker. då jag känner att jag var & varannan dag är negativ & gnäller över något, så tänkte jag göra samma sak;

+ på tisdag åker jag till kalifornien & stannar där i ungefär en vecka.
+ jag har coca cola & choklad.
+ mitt hår är rätt snyggt just nu (lite onödigt dock, ska ju inte iväg någonstans eller så).
+ jag är nästan klar med alla arbetsprover för utbildningen som jag drömmer om.
+ distanskursen i css-baserad webbdesign är lite roligare än jag först trodde.
+ jag tycker nog om mina nya kängor väldigt mycket.
+ jag har skrivit in mig på jobbgarantin för ungdomar hos arbetsförmedlingen, samt blivit utvald till ett projekt de håller på med i enköpings kommun. så jag kommer börja praktisera i någon butik om typ två veckor & samtidigt få en liten inkomst.
Postat av: Suzanna

fattar inte varför man inte har kommit på detta tidigare egentligen? <3

2010-10-09 @ 22:53:33
URL: http://suzannakarlsson.blogg.se/
Postat av: malin

mitt hår bli också typ alltid bara snyggt när jag inte ska någonstans, vad är grejen med det?

2010-10-10 @ 14:40:35
URL: http://monsteryouth.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback