in San Diego

gissa vem som sitter i ett hus nagonstans i San Diego, Kalifornien just nu?
that's right, I am.

resan har tagit nastan trettio timmar, med tva mellanlandningar (Bryssel & Atlanta), & allt har val i stort sett gatt bra. kanns skumt att inte ha de tre sista bokstaverna i svenska alfabetet, men det far vi leva med nu. ar for tillfallet hemma hos en slakting & ska stanna har i typ tva dagar, sedan ska vi vidare mot Los Angeles & allting dar.
klockan har typ halv ett pa natten har nu & jag ar ratt trott, sa tankte val sova nu.
ville mest bara saga att jag lever osv, nu nar jag anda hittade en dator.

kanske hor jag av mig nagot mer har under resans gang, annars hors vi om typ en vecka!

Postat av: Elin

saaaaaknar dig. Teleportera dit mig.

2010-10-17 @ 14:46:20
URL: http://ljusskeppet.blogspot.com



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback