# # #

är så stressad & nervös att jag nästan spyr.
måste bli klar med alla arbetsprover idag, har en examination som ska vara inne idag, ska på praktikintervju imorgon, måste boka om ett möte & krångla lite, behöver börja packa inför resan idag eftersom jag kommer vara borta större delen av morgondagen & åker iväg på tisdagmorgon.
andas andas andas.

jag är i & för sig nästan klar med arbetsproverna, men är inget vidare nöjd med någon av dem .. vilket känns sådär.
Postat av: Line

ordet examination gör mig alltid lika rädd

2010-10-10 @ 22:06:33
URL: http://lamelama.blogg.se/
Postat av: Line

re: det låter liksom som att allt hänger på ifall det går bra på examinationen eller inte :( usch

2010-10-11 @ 10:47:53
URL: http://lamelama.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback