what I'm up to right now

idag ringde jag till csn för att fråga varför jag inte fått mitt studiebidrag än. turns out they forgot to aktivera utbetalningen. bra jobbat där. men ja, senast på måndag ska jag ha fått pengarna på kontot iallafall. då kommer jag har råd med en vinterjacka, några tjocktröjor, en skiva, wow-account, hårförlängning, lite nytt smink osv, samt några ringar från style by tyra. funderar dock på att beställa ringarna redan nu, så de inte försvinner .. hm.

anyway. just nu sitter jag & jobbar lite med den tredje & näst sista examinationen för distanskursen (css-baserad webbdesign) som jag läser. det går sådär, men jag ska försöka bli färdig med den idag så jag kan börja med den fjärde & sista examinationen i helgen. sedan är jag helt klar!

så, kvällen kommer alltså spenderas med kodskrivning, men jag ska försöka få in lite the sims 2 & kanske en film också.
imorgon ska jag till uppsala & träffa pauline, sedan på kvällen blir det bio med cristian. scott pilgrim vs the world igen!

update: det där med kodning & examinationsuppgiften gick inte alls särskilt bra. grinade av frustration då jag inte förstod någonting & inget verkade funka. men efter lite hjälp från min webbdesignande pappa börjar allting nu ta form, så förhoppningsvis blir jag klar idag iallafall.
några dåliga nyheter är att det troligtvis inte blir någon bio imorgon, då det bara är en visning & den är sent på kvällen. sääääämst.
Postat av: ANGELICA

HÖRRU. skicka adress till vår mail så skickar jag ett liter överasknings andra pris till dig :D

2010-11-04 @ 21:16:12
URL: http://fabforfight.com/
Postat av: ANGELICA

neee :( jag kollade mailen alldeless nyss :O hmmmm konstigt! testa igen :)

2010-11-04 @ 21:25:33
URL: http://fabforfight.com/
Postat av: paij

re: men puss påre!

2010-11-04 @ 22:58:36
URL: http://rubyredlips.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback