to you




ville mest bara tacka för alla svaren på frågorna i inlägget lite längre ner. så himla roligt att få veta varför ni tycker om & läser min blogg! det får mig att vilja göra det bästa av bloggen, både för min & för er skull. kom gärna med förslag på vad ni vill se här också, jag behöver idéer för inlägg.
fortsätta kommentera nu, skriv vad som helst, för det får mig att vilja fortsätta uppdatera. puss på er.
Postat av: Lisette

Hmm, skulle typ vilja se "what's in my bag" och typ fler outfits :D

2010-11-24 @ 19:35:47
URL: http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: Michelle

jaa.. lite kläder är aldrig fel! Bara fortsätt som du gjort innan liksom! hahah nä det är svårt detta. Tips på musik/filmer/tv-serier kanske? :)

2010-11-24 @ 22:01:53



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback