it's a bad day

mår som jag förtjänar idag.
hade rätt kul igår, men i det stora hela så var det mesta ändå bara sämst. bröt min plan på att åka hem rätt tidigt & missade på så vis min sista buss. vi började iallafall hos Alex, sedan ut på krogen & efter det hamnade vi hemma hos någon random dude. jag var väl inte på världens bästa humör, så när alla hade däckat tog jag mina saker & gick. hade ingen aning om vart jag var, men hittade en busshållsplats & hade sådan tur att det kom en buss efter typ tio minuter & jag fick åka med trots att jag inte hade pengar. snäll busschaufför.
så jag tog mig till centralstationen & därifrån åkte jag buss hem runt klockan sju imorse. var hemma vid nio & har i princip sovit sedan dess.

ingen sci fi-mässa för min del den här helgen (i brist på pengar) & inte christmas error ikväll (i brist på ork).
något positivt är iallafall att mamma har bakat lussekatter & imorgon får jag börja lyssna på julmusik. åh.



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback