last day of april


photo: me

valborg tjugohundratio.
i början var jag ganska trött & smått sur (av dumma anledningar), men lyckades ändå släpa mig ur Paulines säng & börja dagen. vi fixade oss, lagade pastasallad & åt jättegott mörkt bröd till frukost. ungefär vid 10.30 var vi nere på stan i Uppsala, där vi kikade på forsränningen & hälsade på folk. någon timme senare mötte jag min mamma + lillebror & tillsammans gick vi en liten butiks-runda.

efter det kontaktade jag Pauline igen & gick till stadsparken för att möta henne & dem andra. där satt vi i princip hela dagen & åt, drack, sjöng, skrattade, pratade, tog bilder & hade det allmänt skönt. jag hade en del att fira (skriver mer om de nedan) också!
jag minns inte riktigt när, men runt 18.00 någon gång bestämde vi oss för att svänga förbi ekonomikumparken & sedan gå vidare till en tom lägenhet. på vägen dit fick jag rida på axlar & vinka till alla, samt spela på en gitarr som vi fick köpa för en hundrig.

lägenheten hade en stor balkong där vi satt & pratade & lyssnade på musik. jag hittade en film-vän som jag hade vilda diskussioner med; vi var nästan i exstas när vi pratade om hur jävla bra The Matrix- & Alien-filmerna är. & när jag nämnde Stargate Universe & underbara Dr. Rush skrek vi båda rakt ut om hur bra den serien är. haha, sjukt roligt!

men efter ett par timmar bestämde vi oss för att gå. jag, Pauline & Petra ville hem till Enköping, & dem andra hade egna planer.
så vid 23.45 igår natt var jag hemma. trött & sliten, men ändå glad.

& det där som jag hade att fira då?
i torsdags fick jag veta att jag får vara kvar på jobbet i två månader till! & att jag kanske kommer få lite extra pengar.
& igår så var det ju bara en vecka kvar till Mama Monster också (sex dagar idag!).
det fina vädret & vårens ankomst var också värt att fira.
Postat av: Nanna

Blir nästan teary-eyed utav detta. Du är så bra och åhhhh sån DESERVES THIS :( är gay, saknar dig, rimmar, limmar, EHEHEHE

2010-05-01 @ 12:44:35
Postat av: lissie

åh lät sjukt härligt :D

2010-05-01 @ 13:40:02
URL: http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: line

re: hmm, bikbok ska ju ha såna, men jag tycker inte dom är så himla fina, annars SKA monki ha, eller i alla fall så har dom haft, vet inte riktigt haha.. du får leta! : D

2010-05-02 @ 21:26:50
URL: http://haughtyandhardcore.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback