tired of running

hemma från jobbet idag. trött, orklös & hade kanske feber igår kväll (orkade inte kolla temperaturen).
får ångest när jag är hemma från jobbet. dåligt samvete liksom. så borde det inte vara, jag har ju en anledning att vara hemma. men känner mig alltid så dum när jag ringer dit & säger att jag inte kommer. visst, SÅ många gånger har jag inte gjort det, men var ju sjuk i typ en vecka i april så då fick jag ringa varje dag. uh, ja ja.

känns som att det här kommer bli en tv-soff-dag. borde nog dra igenom några avsnitt av skins också.
nu: té, avokadomacker, pyjamas & soffan. talk to you later.
Postat av: jennifer,

visa håret, sötnos! jag använde samma toning, men jag var ju mycket mörkare i grunden än vad du var. men det är en fin färg. den tar bra tycker jag.

2010-05-29 @ 12:11:54
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback