summer days



har i princip planerat min sommar nu.
förhoppningsvis får jag jobba ett par månader till, men kan inte längre än till 25:e juni.
28:e juni till 3:e juli är det peace & love.
Kent, Mando Diao, The Hives, Amanda Jenssen, Hästpojken, Lasse Lindh, Markus Krunegård, Name The Pet.
och 15:e till 17:e juli är det arvikafestivalen.
Lenka, Maskinen, Ou Est Le Swimming Pool, Babyshambles, Teddybears, Kent, Markus Krunegård.
funderar också på att åka till finaste göteborg en helg i juni. 18:e till 20:e för att vara exakt.
då är det sommar & pier pressure & bästa tjejen nanna.
har jag tur så blir det även en tripp till london eller new york med pappa i vår. håller tummarna.

i övrigt ska jag vara glad & leva varje dag.
åka runt till städer & platser, träffa folk, njuta.
sommaren tjugohundratio ska bli så bra som möjligt.

fast just nu vill jag helst bara ha vår. sol, varmare grader, asfalt & absolut ingen snö.

Postat av: jennifer,

det låter himla fint, må jag säga.

2010-03-22 @ 00:18:29
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
Postat av: Unna

Du MÅSTE vara med mig också. Bara så du vet.

2010-03-25 @ 20:01:22



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback