no questions asked



photos: me


drog iväg till Uppsala i några timmar & spenderade lite pengar. kom hem med ett vitt linne (50 kr), en grå t-shirt (60 kr), ringar med nitar (40 kr) & en cool plånbok (50 kr). rea & random billiga saker is the deal! allting är tänkt att få följa med mig på årets festivaler också.
det vita linnet med tryck kostade dock 200 kr & inköptes för en vecka sedan. men det fick vara med ändå.

just nu är jag iallafall jättetrött & uttråkad. pojken sover på soffan, så jag tänkte väl väcka honom. eller spela Prototype.
vädret är helt okej, men eftersom jag fortfarande är sjuk så borde jag stanna inne & vila. ja.
Postat av: lissie

åh, love the rings!

2010-06-19 @ 23:35:20
URL: http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: Nanna

åååååh unicornströjan, pics please!

2010-06-19 @ 23:45:17
Postat av: Cilla

Åh, ringarna är jättesnygga!

2010-06-20 @ 01:13:35
URL: http://smellslikejuicy.tumblr.com



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback