I thought I was happy

jag hittar på låtsashistorier & har hopplösa drömmar. varje dag flyr jag till en annan verklighet, där allting är som jag vill att det ska vara. den verkligheten är sällan samma hela tiden, utan jag flyttar runt allting. ibland är jag i london, ibland i göteborg & ibland är jag kanske på jobbet. nu för tiden är jag mest i en lägenhet med solnedgång utanför. & mycket annat runt om kring, såklart, men det vill jag inte berätta om.

den här låten är iallafall helt perfekt just nu. som skriven för dem & oss.
Postat av: Zandra

Alltså, det där med låtsasverklighet... Man känner igen sig, faktiskt.

2010-06-15 @ 17:38:20
URL: http://fyrahundrafem.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback