- - - / +++

- hatar mitt jobb.
- har ångest över pengar för sommaren.
- är konstant trött & hungrig.
- hittar inga fina sandaler (eller vad tycker vi om de från H&M?).
- vann en auktion på tradera med en tröja som jag inte vill ha längre.
- har fortfarande inte fått väskan som jag vann på tradera för en vecka sedan. den kom idag.
- är tokkär i ett par kilklacksskor för 700 kr. kan inte förmå mig att köpa dem.
- har hittat ett par fina dr. martens för 400 kr. kan inte förmå mig att köpa dem heller. mina på lördag.
- verkar som att jag blivit sjukt snål.
- måste köpa nya linser, hårförlängning, festival-stuff, kläder, osv osv.
- orkar inte jobba i tre veckor till. pest & pina.
- måste söka jobb inför hösten. vet inte om jag får vara kvar här. vill helst inte vara kvar här heller, men får jag fast anställning & lite roligare arbetsuppgifter så kan det nog gå.

+ ska förhoppningsvis till Kalifornien i augusti. blir borta i över två veckor.
+ borde överleva sommarens kostnader. faktiskt.
+ trivs helt okej i min nya hårfärg. blir nog finare med hårförlägning.
+ har en jättestor ring med en fjäril. lovin' it.
+ VÄDRET.
+ har fått väskan som jag vann på tradera för en vecka sedan. större än jag trodde, men helt ok!
+ får ett par fina dr. martens på lördag. 400 kr fattigare, men klart värt det.




1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback