lame ass excuses

varför är det så jävla tyst överallt?
ingen kommenterar bloggen, ingen skriver på msn, ingen hör av sig på facebook, ingen skickar sms & ingen ringer. vad har jag gjort för fel?
jag brukar vara duktig på att höra av mig till folk, speciellt för att hitta på något, men på senaste tiden har jag inte orkat. anledingen till det är att ingen verkar ha tid för mig. det finns alltid någon ursäkt för att inte träffa mig; brist på lust, ork, pengar, tid eller andra planer är de främsta orsakerna. okej, det kan jag ju leva med, att folk säger att vi får ta det en annan dag istället. men det blir aldrig "en annan dag". det är aldrig någon som hör av sig tillbaka & säger "hej, idag kan jag träffas!". det är alltid jag får höra av mig igen, vilket jag nu tröttnat på & lagt av med.
ni som läser det här & känner er träffade; spara era lame ass excuses.

ville bara få det ur mig.

ps. till er som faktiskt kommenterar bloggen; puss & stort tack! ni gör mig alltid lite gladare.
Postat av: Jas

Jag hör av mig, jag erbjuder mig att åka till städer för att ses, kollar om du ska in till Sthlm etc etc.

Så jag tänker icke ta åt mig av det du skrev att "ingen" gör det.

2010-07-18 @ 20:05:30
URL: http://keedo.blogg.se/
Postat av: lissie

Känner igen mig där. Är trött på att jag alltid är den som måste höra av mig!

2010-07-18 @ 20:36:32
URL: http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: clara

jag brukar inte kommentera oså, men jag har alltid tänkt att du är en sådan person man vill känna. tänkte bara säga det. hoppas allt blir bättre, du förtjänar det. puss

2010-07-18 @ 21:33:45
Postat av: Hugo S.

Hey cool girl, känner igen mig. Själv har jag vart i Grekland en vecka så folk har fått klara sig utan mina underbara kommentarer :( men nu är jag back on track! Och leksugen, du har mitt nummer :)

2010-07-25 @ 14:53:00
URL: http://wolfhound.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback