I'm sorry:

uppdateringen kommer vara dålig den kommande tiden. mitt liv har gått i kras & jag får ingen chans att fixa det.
ge mig en chans till, jag kan.
Postat av: Anonym

vad har hänt? ):

hoppas det löser sig.

<3

2010-07-07 @ 21:53:25
Postat av: jennifer,

den största av kramar till dig.

för du är fin, så fin.

2010-07-08 @ 08:47:43
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
Postat av: Ines

finaste pirat <3 vad det än är vet du att du alltid kan höra av dig!

2010-07-08 @ 16:34:20
URL: http://whipstickagostop.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback