home

kom hem runt 06.00 imorse. tror jag, orkade inte kolla klockan. tog en snabb dusch & slängde mig sedan i säng. skönt!
vaknade för en timme sedan av att pojken väckte mig & sa "du kanske inte vill vända på dygnet helt & hållet?". det vill jag inte, så nu är jag uppe. nyduschad & har orkat kolla igenom 13 bilddagböcker, två bloggar, några mejl & många facebook-grejer. orkar inte mer nu.
har planer på att kurera mig framför tv'n lite. kanske kolla några avsnitt av skins? eller fringe? hm.

anyway. hemresan gick i stort sett helt finemang. vi lämnade Borlänge vid midnatt någon gång & trodde att vi skulle vara tillbaka i Enköping vid senaste 04.00 iallafall, men så blev det ju inte riktigt. själv sov jag större delen av resan, så jag vet inte vad förseningen berodde på. kanske var chauffören (min pojke) trött & ville stanna på vägen ibland för att försöka pigga upp sig? eller stannade vi kanske vid fler mcdonalds än den i Hedemora? I don't know.
men vid 04.20 var vi iallafall några mil utanför staden & hade nyss krockat med en älg. en liten krock, fastän ingen av oss verkar ha sett den vid vägkanten så lyckades pojken tvärnita när älgen sprang rakt förbi. den ramlade över motorhuven & sprang sedan vidare. lämnade några bucklor & repor efter sig, men ingen större skada. själv halvsov jag när allting hände, & blev rätt skärrad när jag vaknar av att alla skriker & det kommer en älg ramlandes över bilen. min lilla älgfobi, eller vad man ska kalla det, har iallafall inte blivit bättre. inte heller min rädsla för att åka bil. kul.

nu ska jag sluta skriva. nästa inlägg kommer nog bara bestå av bilder från festivalen + några ord om spelningarna.
Postat av: s

Det är något konstigt med din blogg.

Din sidomeny syns inte helt.

2010-07-05 @ 07:37:52



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback