you were true to no one else


photo: me

egentligen har jag tappat lusten för att skriva, så det finns en chans att bloggen kommer bestå av en del bilder framöver. om jag ens orkar uppdatera.

i lördags var jag och mamma på Berghs school of communication i Stockholm. informations-dag typ. jag blev helt pirrig i magen av allt som dem berättade. skolan verkar hur bra som helst, och jag tror att jag skulle passa in där. dock känns det inte som att jag är tillräckligt kreativ för det, men det kommer väl.
insåg iallafall att det inte är så jätteviktigt att jag kommer in där i höst (medelåldern på studenterna är typ 26 år), utan att jag kan vänta ett tag. något eller några år. leva livet lite, smaka på världen.
men jag ska ändå försöka söka nu till hösten. man vet ju aldrig.

nu ska jag äta frukost. eller brunch.
Postat av: torkel

hoho det blir nog bra det där!

får man komma över imorgon? :Ö

2010-01-18 @ 13:00:32
Postat av: mia

torkel: jorå, det löser sig nog.

jag vet inte riktigt, måste eventuellt till Bålsta och lämna några böcker. vad sägs om onsdag annars?

2010-01-18 @ 13:46:04
URL: http://keeponrunning.blogg.se/
Postat av: torkel

HAHA råkade skicka utan att skriva något : ((

men eehe, vet inte riktigt om jag kan på onsdag än. :Ö men kan ju kolla upp det! (Y)

BTW så vill jag nog ha håret!

2010-01-18 @ 22:04:44
Postat av: mia

torkel: haha, duktigt!

ah, okej :o annars kanske vi kan ses imorgon ändå! jag måste bara en sväng till bålsta som sagt, men blir inte där länge. vi kan ju höras på sms!

okej, du får kika på det när du är här!

2010-01-18 @ 22:26:30
URL: http://keeponrunning.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback