everyday life

idag
har jag varit på möte hos arbetsförmedlingen
var det inte så farligt kallt ute
älskade jag mina kängor
köpte jag en mörk ögonskugga
glömde jag posta ett litet paket
kände jag mig ganska snygg för en gångs skull
har jag bott i en av pojkens tjocktröjor (fastän den är ganska ful)
var en helt okej onsdag

imorgon
måste jag köpa värktabletter
ska jag kolla på någon bra tv-serie
blir det kanske en tur till Bålsta eller Västerås

just nu
vill jag inte gå och lägga mig
orkar jag inte tvätta bort sminket
Postat av: sandra

åh vad glad jag blir. tack :*

2010-01-21 @ 14:17:53
URL: http://trottoarenochduvorna.blogspot.com



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback