to do today

jag kände mig ganska bra för en stund sedan när jag yttrade; åh fan, är det fredag idag?
jag har tappat kollen på dagar och timmar och veckor den senaste tiden. alla dagar flyter samma och jag gör egentligen ingenting, vilket är både tråkigt och deprimerande. men idag ska jag ta tag i saker!
- ringa Arbetsförmedlingen
- kanske byta postadress (läskigt!)
- försöka kontakta Myndighetsenheten eller liknande
- skriva in mig på Arbetsförmedlingen i Enköping?
- gå ner på stan en sväng

fast nu ska jag göra varma macker.

update: gjorde allting på listan! success!



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback