come join the feast


photo: me

igår var jag på konsert med Enter Shikari. lyckades få med mig Cristian också, så jag slapp gå ensam. tack!
bortsett från att jag var trött, hade ont i kroppen och kände mig ganska gammal så var det grymt!
anledningen till att jag kände mig gammal var att vi stod lite längre bak och hoppade inte runt som nästan alla andra. visst, jag hade gärnat hoppat runt lite, dansat fult i en mosh pit och gått lös till musiken. men jag kan inte. dels är jag rädd om mina piercings, kul om någon skulle slå till dem liksom, och dels så klarar jag inte riktigt av det.
får andningssvårigheter och något som känns som vätskebrist hur fort som helst. blir svimfärdig också. det är faktiskt väldigt tråkigt, för jag vill ju också dansa lite galet till sådan musik. men men, life's hard.

idag låg jag i sängen till halv ett ungefär. hittills har jag suttit vid datorn, kollat på tv, och druckit kaffe latte.
nu ska jag nog laga mat.
Postat av: aids

http://www.youtube.com/watch?v=wQ6OZaOttS8

2010-01-21 @ 22:06:41



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback