where the wild things are



bio i tisdags. jag, mamma, lillebror och fyra andra personer i hela salongen.
filmen var hur underbar som helst, och jag kan säga med säkerhet att den hamnar på top 3-listan över årets bästa filmer. har minnen av att jag läste boken som liten, och jag blev överlycklig när jag fick veta att det skulle göras en film baserad på den! har längtat ihjäl mig hela hösten och vintern. och den var värd väntan.
får väl även erkänna att jag grät mig igenom nästan hela filmen. och ja, jag tänker gå och se den igen.
Max & hans vargdräkt, Carol, Douglas, musiken och bilden. kärlek.
Postat av: jennifer,

den är magiskt fin. som en blandning mellan peter pan & siigur rós.

2010-02-04 @ 14:52:48
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
Postat av: Alex

Liiindex! Skynda dig så kanske du får tag på ett par. Jag köpte mina för 170, men senast såldes de för 99. Dock är de konstiga i storlekarna. Mina är xs, för S var sjuukt stora.

puss:*

2010-02-04 @ 20:58:44
URL: http://atypi.blogg.se/
Postat av: Hanna

Den verkar så himmlans söt, måste nog ta och se den :]

2010-02-04 @ 21:17:37
URL: http://puttetjej.blogg.se/
Postat av: vickylicious

jag tyckte att den filmen var sjukt söt , men jävligt konstig . det fanns liksom ingen ordentlig handling haha

2010-02-23 @ 00:09:51
URL: http://vickylicious.webblogg.se/
Postat av: clara

jag grät också igenom hela den filmen. så otroligt fin. <3

2010-02-23 @ 00:34:13



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback