random thoughts about friends

för att klara av det här behöver jag vänner. eller åtminstone en vän, en som hör av sig & kollar läget. en som ställer upp på filmkväll hemma hos mig & tar med glass. en som jag känner att jag kan ringa så gott som när som helst bara för att prata om vad som helst. en som håller om mig när jag gråter, en som skrattar med mig, en som säger att allting kommer bli bra.
men det har jag inte. jag har ingen bästa vän. jag har knappt ens en nära vän. bara vanliga vänner som man pratar med ibland.
som ni kanske märkt är jag inte den gladaste personen just nu. jag vill inte gå in på vad som har hänt för det är inte viktigt för alla att veta, men de som vet de vet. hur som helst, för att orka ta mig igenom allt behöver jag vänner som gör mig glad. vänner som ställer upp.
de flesta som jag känner har bra vänner, även bästa vänner. det är svårt att inte bli lite avundsjuk på det & önska att man hade detsamma.

jag vill bara klargöra att det här inte är någon pik eller något mot mina vänner, jag vill inte att någon ska till illa upp eller bli sur. det är bara tankar som jag har & måste få ner någonstans. jag är inte arg eller sur, bara ledsen & orklös.
Postat av: Anonym

känner likadant. dock har jag gett upp hoppet om "nära vänner" då alla är falska i grunden. bättre o ha många nära vänner än få som känner ditt innersta som ändå sviker dig till slut, enligt mig. för mig gäller det att vara självständig :)

2010-12-03 @ 14:45:31
Postat av: Madde

jag kanner precis som du gumman... jag onskar att jag hade nan... klart man har nagra fa vanner som man pratar med ibland, kanske traffar nan gang - men ingen nara van lr basta van. och dom jag ens har dom finns i sverige, sa det suger ju. iofs har jag ju brad & jag pratar om allt med honom, men det e ju inte samma sak. man vill ha en tjejkompis liksom. saknar det. va san otur att jag akte ivag fran sverige typ precis nar vi traffats..! iaf sa kommer jag till enkoping sa lange det inte e snoovader & massa problem me flyg osv.. sa tycker vi kan ses da! :) kommer anda bara sitta ensam i pappas lagenhet hela dagarna nar han jobbar :P

kraamisss!

2010-12-03 @ 14:50:07
Postat av: Lisette

Jag vet hur det känns, och hade jag bara bott närmre så hade jag lätt ställt upp på filmkvällar med glass! Även om jag inte känner dig & så, så tror jag nog att jag hade kunnat lära känna dig :D ♥

2010-12-03 @ 16:11:00
URL: http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: evelina

re: alltså det är så jävla jobbigt. suger verkligen. och detsamma du, hoppas det blir bättre!



btw, det först stycken - i feel you. alltså åh. suger.

2010-12-03 @ 18:16:31
URL: http://hhivefive.blogg.se/
Postat av: ANGELICA

jag vill vara vän! mina vänner vill aldrig träffa mig heller, verkar det som :< och jag gillar glass :D

2010-12-03 @ 21:00:20
URL: http://yesterdaysvomit.blogg.se/
Postat av: Anna

Usch ja, känner igen mig i det du skriver :(

2010-12-03 @ 21:27:51
URL: http://spinkisen.blogspot.com/
Postat av: ANGELICA

YES, YEX WE SHOULD! jag hoppas vi gillar samma glass :D

Jag har ju inge jobb, ja är en noilifeeer så jag kan typ när som helst. förutom imorgon och så är jag nog upptagen månadg. HAHA SUPER BUSY om man jämför med vanlig vecka ;P



Ja alltså den är nästan som samma färg hela nu :<<< gillar inte. Men det är ju tur att jag vill ha kvar den. så måste jag betala lasring själv kanske det inte blir hur mkt som helst. vill ju bara ha ljusare ohc göra om lite.

2010-12-03 @ 21:40:27
URL: http://yesterdaysvomit.blogg.se/
Postat av: ANGELICA

min absoluta favvis är gb cartore Eh kan itne tava, cappuccino :D men den e dyr :< så jag brukar äta coops melonglass. jag gillar inte heller laktis. ja ha inte ätit choklad glass på aslänge. men de va min favvis förut. så jag gilalre med :D:D:D

Jag kan både tisdag och onsdag som det är just nu. jag hoppas ju att det kommer upp jobb från INGENSTANS, vilket det knappas gör. så nästa vecka går asbra :D MEN du spela väll wow :O ska inte du spela massa då :O? HAHA nu låter det som ajg försöker dissa bort dig. det gör jag absolut inte. fast du kanske inte spelar SÅ mycket XD



JAA jdet hoppas jag med. ska försöka hitta nr och ringa :<<<<

2010-12-03 @ 21:51:24
URL: http://yesterdaysvomit.blogg.se/
Postat av: ANGELICA

SVARDÅ: jaaaa så goo. Jaj ag Åh när jag äääälskade choklad glass sååå äääälskade jag ben n jerrys chokladglass med brownies i ÅHÅHÅHÅ SÅ MAFFIG :D

MEn jaa det låter bra :D ÅHHÅÅÅHÅÅÅ så kan vi ha tjejkväll någon gång och dricka vin som gamla damer :D HÅHÅHÅ



AAH I SEEE. jag kommer ju ha NOLL att göra hela den kommande veckan. kanske psringa och laga mat och hålla på om det blir lan hela veckan här i min killes lägenhet. då kommarom spela heeeela tiden. och jag komemr sitta jsävl och tröstäta, det som finns XD HÖÖHÖÖÖHÖÖ :D

2010-12-03 @ 22:05:12
URL: http://yesterdaysvomit.blogg.se/
Postat av: ANGELICA

HAHA JAA :D ihihih skojjääät :D ÖÖÖÖÖÖH brukaru va inne på msn ?

2010-12-03 @ 22:32:46
URL: http://yesterdaysvomit.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback