wednesday blues

inte så pepp på livet idag.
vädret är hur trist som helst, jag är helt ensam hemma, ingen svarar på mina sms och det mesta känns bara allmänt trist. tror inte att jag har nämnt det här, men jag fyller 20 år imorgon. dock har jag inga planer direkt, förutom fika & kanske en tur till Uppsala (där jag ska träffa finaste Unna & hoppas att hon åker med mig hem). ingen har hört av sig för att fråga om jag ska göra något eller så, så det blir väl fika med familjen & .. inte mycket mer. visst, det kan ju vara mysigt det också, men något kul vill man väl hitta på? nåväl, jag får väl roa mig själv.
Postat av: ssss

jag känner igen det du skriver. it sucks. grattis i förskott iaf :)

2010-08-04 @ 16:07:20
Postat av: torkel

skulle väldigt gärna träffas. dock är jag fortfarande sjuk. och ska dessutom jobba. så blir lite svårt : ((( men vi måste träffas snart iaf!

2010-08-05 @ 00:01:07



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback