the bad & the good

idag råkade jag ut för en mindre incident. på väg mot ica i regnet, med mitt paraply i ena handen & min mobil i den andra, så får axelremmen på min väska för sig att helt plötsligt lossna. lyckligtvis hamnade den inte i någon vattenpöl, men den slog i marken iallafall. fick alltså gå runt i butiken med väskan under axeln. såg lagom fint ut.

på den positiva sidan så är jag iallafall nöjd med mitt smink idag. & jag lyckades sätta i typ världens minsta kula till en bcr-ring som jag har i min smiley. kulan har en diameter på 2 mm. skitliten alltså. men jag lyckades!

nu: lunch & tv.
Postat av: Lisette

Själv fick man sig en chock då jag och en kompis cyklade hem från stan och en bil bestämde sig för att köra rakt i en vattenpöl precis bredvid, och såklart ska vi få allt det på oss D:

2010-08-30 @ 17:54:42
URL: http://lissielimelight.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback