+ / -

+ fick mina grejer från crazy-factory idag.
pga krångel med adressändring har jag fått vänta över en månad, blä.
+ verkar ha kommit in på en distanskurs i webbdesign!
vet inte helt säkert än, har inte fått någon info från skolan osv.
+ får förhoppningsvis thai-mat till middag idag.

- solen skiner, men det är ändå lite kyligt.
- mitt hår består av ca sjuhundra olika rosa nyanser.
- helgens planer sket sig, så jag får nog sitta hemma & bara glo.
- garderoben består mest av fula sommarkläder & jag orkar egentligen inte köpa höstkläder.
- har inget jobb.
- har typ inga vänner heller.

orkar inte. blir kanske Tim Burton-maraton ikväll. har trots allt tio av hans filmer på dvd.
Postat av: Lisette

åh, tim burtons filmer!<3



Det lät inte bra det där med att du inte har några vänner, dock tror jag inte helt på det. Hade jag bott närmre så hade vi nog kunnat lära känna varandra, men då jag bor i norrland är det inte lika lätt!

Du verkar hur som helst vara en ashärlig person, så förstår inte varför du inte skulle ha några vänner :o

2010-08-27 @ 19:05:08
URL: http://lissielimelight.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback