summer days, drifting away


photo: me

x har börjat spela world of warcraft igen. tog två levels idag, ding dong!
x illustrerar lite grejer för ett arbetsprov till en utbildning jag drömmer om. ska börja på allvar imorgon.
x är lite beroende av marabou digestive.
x får besök av mormor imorgon! hon stannar tills på söndag & det kommer bli mys.
x älskar mina prickiga strumpbyxor. hatar h&m för att de inte säljer just de där längre (se bilden).

ps. jag har ungefär 100 läsare om dagen här i bloggen, men får som mest 12-15 kommentarer. fast oftast är det typ 0-5 kommentarer .. what's up with that? visst att jag skriver för min egen skull osv, men det måste ju finnas någon anledning till att ni kikar in här var & varannan dag? eller?
Postat av: Lisette

Jag försöker att kommentera så ofta jag kan :D

Asfina stumpbyxor!

2010-09-23 @ 07:10:16
URL: http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: Dzana

är det där frost? redan? eller kanske gammal bild... :( Fin i alla fall!

2010-09-23 @ 09:22:11
Postat av: Line

dålig på att kommentera bara :(

2010-09-23 @ 11:36:29
URL: http://lamelama.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har ju hårförlängning.. och ja, jag tänkte skaffa det. men jag är ganska orolig för att det inte ska se verkligt ut. det lär inte finnas min hårfärg så asså kan jag köpa löshår och sen färga det utan att det ska bli så slitet och ändå se fint ut eller? har du något tips?

2010-09-23 @ 16:00:57
Postat av: jennifer,

men visst blir det lite så med kommentarer. jag har drygt 400 olika grabbar som kikar in hos mig dagligen & inte ens 10% kommenterar. fast det känns rätt logiskt. jag kommenterar inte alltid det jag läser, så det stämmer väl rätt bra överens.

2010-09-23 @ 17:42:34
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
Postat av: Cilla

ååh, marabou digestive alltså.. farligt gott

2010-09-23 @ 23:06:23
URL: http://narplaneternastannat.tumblr.com
Postat av: Bunny

Jag är inne här varje dag, jag tycker du har en sjukt grym stil som jag verkligen inspireras av! Dock är jag väldigt dålig på att kommentera.. :(

2010-09-24 @ 20:29:49
URL: http://bunnys.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback