I do anything I want to


photos: me

ännu en grymt bra onsdag var det här! hängde med Liva i Camden där vi tog en vegansk fika (jag tog en kaffe med sojamjölk samt en peanut butter brownie med vanilj-soja-glass) på Cookies & Scream, vilket var hur mysigt & gott som helst. sedan traskade vi runt Soho/Tottenham Court Road en sväng också, vilket var finfint. efter det drog jag hemåt & besökte tatueringsstudion här nere på gatan - fick se designen som de har ritat upp åt mig, & herre vad fin den är! så himla taggad på att få den gjord nu, så hoppas verkligen att jag får mitt schema för nästa vecka imorgon så att jag kan boka in en tid för nästa vecka! åh!

efter det drog jag ut en sväng med min nya cruiser (ska skriva om den senare, lovar) i Victoria Park, men precis när jag kom dit så hände det konstigaste; jag gick in i parken & möttes av en äldre dam med en longboard, hon frågade om jag var [insert name here] från London Longboards, varpå jag svarade att nej det är inte jag. hon fortsatte att förklara att de är en grupp som skejtar ihop lite här & var typ, & att några var i parken nu ifall jag ville vara med. lite nervöst hälsade jag på alla, fick en öl, slog mig ner på gräset, & hängde. skejtade alltså ingenting, haha ... gick hur som helst sedan vidare hem (i spöregn) till en av dem som bor i Hackney Wick, där vi drack vin, åt mat, & spelade jenga. jag vet, det här låter verkligen påhittat, men det hände faktiskt. helt sjukt - på ett bra sätt.

nu ska jag sova, jobbar dubbelskift imorgon, uuuuuuh ... men med mina favoritpersoner, så det är ok ändå!
Postat av: Dzana

ALLTSÅ HELT SKINS <3

Svar: LITE JA EHE <3
mia

2012-09-13 @ 11:58:44
URL: http://www.dzanadoo.tumblr.com



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback