we retract these walls as the heroes fall


photo: me

lite sådär kan man se ut när man snabbt stannar i trappan för att strike a pose på vägen till jobbet. japp. ok?

bakfull igår på jobbet då, men lyckades göra rätt så bra ifrån mig iallafall! hade roligt som vanligt också, så ah. men idag är jag ledig, & om ett par timmar ska jag dra till Bayswater för att möta upp min mamma & lillebror som kommer hit idag! iiiiih, so exciteddd! de stannar tills på torsdag & jag har lyckats få ledigt alla dagar utom tisdag (fast jobbar bara lunchskift då, 11-4, så det är okeeeeej) - ska bli så himla bra, mhm. pusss!
Postat av: Sofie

Du är snygg!

2012-05-13 @ 14:18:38
URL: http://themusicneverstops.blogg.se/
Postat av: Anonym

önskar man kände dig så man kunde hälsa på! du verkar vara så sjukt häftig!

2012-05-13 @ 16:48:48
Postat av: Dzana

Med andra ord snygg.

2012-05-13 @ 17:19:40
URL: http://dzanadoo.blogg.se/
Postat av: mia

anonym: lär känna mig & hälsa sedan på!

2012-05-13 @ 22:20:23
URL: http://keeponrunning.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaaaa! vet ju redan en del om dig (ganska självklart när jag läser din blogg..) så du kanske vill veta något om mig? jag är 19 år och vegetarian, tex!

2012-05-14 @ 01:38:41



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback