reality check;

ibland så tänker jag inte riktigt på det, men ibland så slår det mig; jag bor i London. alltså, på riktigt. i London.
jag har bott i en liten håla mellan Enköping & Stockholm i ungefär hela mitt liv, men sedan bestämde jag mig för att ta steget & efter en hel del hinder så har allting äntligen löst sig. men jag har så svårt för att greppa det. London, liksom. England. ett helt annat land, en helt annan stad, helt annat.

för nästan exakt ett år sedan var jag på semester här med min mamma & lillebror, & då sade jag att en dag ska jag bo här. jag önskade även att jag skulle kunna få spendera nyårsafton i London, då det verkade vara en sådan himla cool grej att göra - & det gjorde jag ju, & det var verkligen en himla cool grej! men jag trodde ändå aldrig riktigt att jag skulle lyckas ta mig hit. att jag skulle våga ta steget från hemmets trygga vrår till en massiv stad där jag knappt känner någon alls. men jag gjorde det. jag gjorde det, & nu är livet så himla bra. jag är lycklig nu, ja. äntligen.

ps, om fem dagar kommer min mamma & min lillebror hit på en liten visit. längtar längtar längtar!
ps 2, någon annan som känner för att hälsa på mig? har en madrass + två soffor, ehe.
Postat av: Dzana

Jag vill besöka diiiig buhu :(

2012-05-08 @ 14:49:54
URL: http://dzanadoo.blogg.se/
Postat av: together in paris.

Skulle gärna hälsa på dig, haha! Följer ditt liv här utan att kommentera som en annan liten stalker, så avundsjuk. Önskar att jag också vågade åka, men jag är blyg och känner verkligen ingen i hela london.

2012-05-08 @ 15:21:08
URL: http://forthesimplehearts.blogg.se/
Postat av: Carl penter

Ja det krävs ju att man nyper sig rejält i armen ibland! du börjar ju växa till dig här i världen ;)



Vet du vad vi kan göra?!!? Om du sparar ihop lite varje dag från din driks så kan du betala en flygbiljett till mig om några veckor! :)



Jöööössst looove it!



Om du nu vill ha besök utav en Penter..

2012-05-08 @ 17:16:29
Postat av: mia

Carl Penter: nej tack.

2012-05-08 @ 21:36:41
URL: http://keeponrunning.blogg.se/
Postat av: Pia

Hade inte bantat alltså.

2012-05-08 @ 22:49:24
URL: http://idratherslitmywrists.blogg.se/
Postat av: pia

Haha! Bangat* skulle det såklart stå. Auto correct är livet ibland alltså.

2012-05-09 @ 01:22:53
URL: http://idratherslitmywrists.blogg.se/
Postat av: felicia

är så avundsjuk så det är otroligt :( Och just att du fått de roligaste jobbet som finns med (utbildar mig just nu inom hotell och restaurang). Finns de många liknande jobb eller?

När jag ändå kan så passar jag på att fråga om du vet någon bra hemsida med boende där man hyr rum, känns som en egen lägenhet är och kommer förbli en dröm :c

njut som fan, lite för mig med!

2012-05-09 @ 16:41:03
URL: http://feliciaferanna.blogg.se/
Postat av: Carl Penter

Mia

ääässsh då! Vilken osis.



Då måste jag behöva spara ihop lite flygpengar själv då.



Together in Paris, Var det mig du refererade till? Känner mig lite stolt i sånna fall :) world class stalker! tjeeeena



Mia klarade ju av att ta klivet till spännande London med BRAVUR varför skulle inte du? :) COOMEE ON (vi kan åka tillsamans när jag har sparat ihop lite pengar till flyg och fickpengar behöver vi inte då Mia bjuder på mat och soffplats!)



Woohoooo



Jag är i och för sig lite blyg jag määää

2012-05-09 @ 17:08:58
Postat av: Carl Penter

Känns ju nästan som att jag har en hel arme mot mig här inne nu :O :O :O :O

2012-05-09 @ 17:16:45
Postat av: mia

Carl Penter: ingen refererade till dig, tyvärr; "som en & annan ... blah blah" är ett talessätt. in case you didn't know, love.

armé mot dig? det var bara i frågorna om kött osv som folk skrev till/om dig - ingen anledning att bli nojjig här nu va.

2012-05-10 @ 10:09:51
URL: http://keeponrunning.blogg.se/
Postat av: Firaz

Jag håller med dig Mia! Det finns ingen anledning att vara nojjig Carl.



Kan du inte ta en normal diskussion så borde du inte ränna runt på dessa forum :)



Jag bor också i London förresten, Riktigt schysst ställe och har fått lite utav mitt dröm jobb nu efter 7 TUFFA månader här borta (gick faktiskt så långt att jag fick sälja sperma).. Men jag jobbar med djur nu!! skitskojj jag älskar djur.



en vanlig dag : Mata djur,plocka upp döda djur från vägar och dylikt mastubera av djur (pga utav forskning) inte för nöje, Eller ibland kanske det är lite roligt :)



Braaa blogg i alla fall Mia!

2012-05-10 @ 13:13:08
Postat av: mia

Firaz/Carl Penter: du vet att jag kan se din ip-adress va? hahahaa, herregud, vad håller du på med människa? kan du sluta trolla mitt kommentarsfält någon gång eller? puss.

2012-05-11 @ 12:53:13
URL: http://keeponrunning.blogg.se/
Postat av: Nojjig penter

Men herregud?! Vad är detta för människa? Sitter han i samma byggnad som mig?! Schiizze



Lite frihetskränkande ändå att du besitter sån kontroll över min Ip adress, scaaary



Det är ju ränneskita i comments fälltet när Penter besöker keep on Mia, är inte det trevligt menar du?



2012-05-11 @ 13:46:00



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback