good morning friday

hej. jag lever. jag jobbar. jag dricker öl. jag åker buss. jag faller för helt fel grabbar. jag har blivit beroende av kaffe. jag sover.

JOBB: dubbla skift igår - hade hur roligt som helst mest hela tiden! serverade ett bord med tre män som lät mig göra deras beställning helt hur jag ville, & åh vad nöjda de blev! fick £20 i dricks, ehehehe (fast "bara" £10 själv, eftersom vi alla delar på dricksen). tydligen så var en snubbe från Doctor Who på nedervåningen & hade middag också, fast jag vet inte om jag såg honom ... lite ballt hur som. annars sååååå ... var allting bra, ja.

MERA JOBB: jobbar kvällsskift idag, & det går rykten om att några av oss kommer dra vidare på utgång efter jobbet. exciting!
imorgon jobbar jag kvällsskift igen, men på söndag är jag ledig & då får jag besök! mamma & lillebror, åh. <3

Postat av: Love guru

Vilka är dessa killar Mia?! Tell me more tell me more



Hur träffades ni? varför är dom fel? vad gjorde ni? skit intressant!



Verkar vara en tung helg jobb jobb jobb IKKE MORO!



Själv ska jag vakna upp väldigt hangover och skala mig en redig banan innan jag fortsätter helgens kavalkader med att titta på en samlings dokumentär från Tomas Di Levas konsärer MUMMA



ett litet skämt min polare vinnanu släppte här om dagen förresten :



Hovmästaren: - Vad tyckte du om sojafilen?

Gästen: - Va, sojafile, var inte det här vanligt kött?

Hovmästaren: - Nä, men vad tyckte du?

Gästen: - Jo, den var god men tyvärr så kommer jag inte äta sånt mer.

Hovmästaren: - Får jag fråga varför?

Gästen: - Jo, jag saknar känslan av förtryck i maten.



Men den kanske är för rå? ber om ursäkt i sånna fall



MVH



/ Calle Penter

2012-05-11 @ 13:55:37



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback