oh man, am I losing sight?

precis som vädret skiftar mellan vårsol & snökaos så skiftar mitt humör mellan glad & nedstämd. as always. känner nästan hela tiden en skön blandning av meningslöshet, hopplöshet, kärlek, avsky, trötthet, glädje, ångest, panik, lycka, ensamhet, osv osv. blir helt förvirrad av livet & allt.
förhoppningsvis så kan jag börja jobba nu i veckan iallafall, så att jag får in lite pengar & kan känna mig lugnare över resan tillbaka till livet i London, samt att jag kan ta mig råd att köpa lite nya kläder/grejer & hitta på saker med vänner nu när jag är hemma - vill ju njuta av tiden här!

men eeeh ... jag har egentligen inte så mycket att säga eller skriva just nu. ska snart slänga upp lite mer grejer på Seconds (eller Tradera, har inte bestämt mig än) - men först ska jag äta en himmelskt god kladdkaka med vispad grädde, om nom nom!



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback