late night thoughts

det är klart att tanken slår mig ibland, den går nog inte att undvika i min situation; ska jag kanske stanna kvar i Sverige? är det här jag ska vara?
men så fort den smiter förbi i huvudet så slår mitt hjärta extra hårt av panikångest & jag måste nästan ta ett djupt andetag, tänka att "nej, herregud, här ska jag ju inte stanna". visst, jag kommer förmodligen hamna här i landet lagom igen förr eller senare, men just nu så hör jag hemma någon annanstans. som ni kanske förstår så är det i London som jag ska vara för tillfället, det är där jag vill ha mitt liv & det är där jag vill vakna upp varje morgon. jag är inte färdig med den staden, inte på långa vägar. det är fortfarande massa saker jag ska se, spelningar som jag ska gå på, klubbar som jag ska besöka, människor som jag ska träffa, parker som jag ska gå igenom, stunder som jag ska njuta av. jag känner det i hela kroppen, hela tiden. även om det är skönt att vara hemma & bara lata mig, så längtar jag tillbaka nästan varje sekund. när jag är där igen så ska jag fixa ett jobb, så är det bara - & då ska jag börja mitt nya liv. då ska allting bli bra & då ska jag bli hel. då ska jag leva.

att stanna vore att ta den enkla vägen, & hur roligt brukar det vara på den egentligen?
Postat av: carro

"att stanna vore att ta den enkla vägen, & hur roligt brukar det vara på den egentligen?"



go inställning, det gillar jag! helt rätt :)

2012-03-21 @ 08:57:03
URL: http://speciialneeds.blogg.se/
Postat av: Dzana

Åk, åk, åk! Beställ biljett NU.

2012-03-21 @ 11:58:42
URL: http://dzanadoo.blogg.se/
Postat av: Dzana

Svar: Grejen är att jag inte tror hon är död ännu... (wishful thinking) För jag tror faktiskt att Blood är tillräckligt störd för att gå så långt att han fejkar en begravning osv? Väntar bara på att hon ska komma nästa avsnittet och ba ANGEL, FIX EVERYTHING. Ja vägrar ge upp. Vill att Franky ska sluta vara idiot med.

2012-03-21 @ 14:45:53
URL: http://dzanadoo.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag tänker samma som du, Sverige är trist och man utvecklas inte för fem öre så länge man stannar här. Har själv bott i London i ett år och det var det bästa året i mitt liv. Anledningen till att jag inte återvänt är att det är så j-a dyrt att bo där, man klarar sig knappt på en normal lön.

2012-03-21 @ 15:37:30
URL: http://www.badklader.info
Postat av: Lisette

Håller med ovanstående talare. Vill du tillbaka, så åk :)

2012-03-21 @ 19:35:03
URL: http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Fin blogg! :) lust att följa varandra med bloglovin och blogkeen?

2012-03-21 @ 20:00:51
URL: http://jeennifeera.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback