I'm not homesick, I'm just so sick of going home

photos: me (min sista dag i London)


trodde aldrig att jag skulle uppdatera bloggen från ett flygplan, men nu jävlar! har lyckats ta mig hit, checkat in väskan, fixat boardingpass, hittat rätt, & klivit ombord helt själv. är på allvar stolt över mig, jag är tydligen mycket starkare & duktigare än vad jag trott (& inte bara på grund av detta) - heja heja! det ska verkligen bli helt sjukt att komma hem till Sverige igen ... fast väldigt fint ändå, iallafall för ett litet tag. nu ska jag läsa Glamour & äta goda mackor för att dämpa ångesten lite innan planet lyfter. hörs i landet lagom, pusss!

 

 

Postat av: Lisette

Åh, säger väl välkommen tillbaka till sverige i förväg då :)

2012-03-08 @ 22:12:17
URL: http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: Dzana

Perfect eyebrows... :'(

2012-03-08 @ 22:34:45
URL: http://dzanadoo.blogg.se/
Postat av: Hanna Ek

Älskar verkligen din blogg, glad att jag hittade den. Följer dig på bloglovin nu, hoppas att du följer tillbaka!

2012-03-09 @ 04:21:13
URL: http://hnny.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback