I guess I should be laughing at the sorry state I'm in

så sjukt jävla trött idag att det inte ens är roligt (är det någonsin roligt?). måste börja fixa mig snart, men orkar verkligen inte. funderar på att dra till jobbet i mjukiskläder & minimalt med smink, men samtidigt så tar det ju bara typ fem minuter att slänga på sig några vettigare kläder ... & sminkningen tar ändå oftast bara en kvart typ. håret tar mest tid, men det är också viktigast, så ah. ANYWAYS. igår gick jobbet pissdåligt & idag ska jag tydligen få lite klagomål för det - fattar dock inte grejen, det är liksom inte mitt fel att folk inte svarar i telefonen när jag ringer. eller?
aja, bara sju dagar kvar totalt, vilket jag hoppas klara av utan större problem. nästa helg drar jag tillbaka till London. ♥

ps, lite trist uppdatering här kanske. men är borta nästan hela dagarna & konstant trött ... så att eh. sorry, lovers.
Postat av: catarina

nä va fan så länge man gör sitt bästa ska man inte få klagomål ju, trist. men a, fortsätt som du gör sen kommer ju (be)löningen, hehe

2012-03-29 @ 08:09:39
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Postat av: Dzana

Men gud klart det är okej att gå till jobbet ofixad en dag, eller tom flera dagar?! Oroa dig inte beauty <3

2012-03-29 @ 08:33:04
URL: http://dzanadoo.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback