don't think twice, it's all right

självklart så har jag gått & blivit helt galet sjuk nu när jag kommit tillbaka till Sverige. började känna av det lite i halsen i fredags & igår (när jag för övrigt hängde med Angelica som jag har saknat pinsamt mycket) började resten av kroppen att vissna. så idag vaknade jag upp med feber & mådde så dåligt att det inte finns ord. fy fan. har spenderat hela dagen i sängen med diverse tv-serier & The Best of Bob Dylan-skivan, samt citronvatten & värktabletter. guuuuuud, jag har inte tid eller ork att vara sjuk nu ju! vill kunna dra iväg & träffa folk, vill skaffa ett temporärt skitjobb i sisådär tio dagar, & så vill jag bara njuta av hemmets lugna vrår. men nä, självklart så ska jag inte få det jag vill. uuuuh. vill bli frisk!
Postat av: catarina

krya!

2012-03-11 @ 18:27:21
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback